Regulamin

Postanowienia ogólne i definicje

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Strony Internetowej, z zastrzeżeniem postanowień skierowanych wyraźnie jedynie do konsumentów albo do przedsiębiorców. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
  2. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Usługodawca wskazuje, że samo zawarcie umowy wykonania danej Usługi objętej wizytą oraz jej realizacja przez strony dokonywana jest poza Stroną Internetową.
  3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu Internetowego w tym Konta Klienta:
    • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne (umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych) z dostępem do Internetu
    • dostęp do poczty elektronicznej i aktywny adres email
    • przeglądarka internetowa obsługująca standard HTML5
    • włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript
    • dowolna rozdzielczość ekranu, umożliwiająca poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych
  5. Definicje:
    • Firma, Usługodawca – Firma Edu Expert Agnieszka Dolata z siedzibą w Swarzędzu, ul. Warzywna 10, 62‑020 Swarzędz, Polska. Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
    • NIP 9720158946, REGON 389174879
    • Możliwość kontaktu przez system poczty elektronicznej: eduexpert.consulting@gmail.com oraz pod numerem telefonu: +48 519-126-937 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
    • Formularz rezerwacji - formularz dostępny na Stronie Internetowej umożliwiający dokonanie Rezerwacji przez Usługobiorcę
    • Klient, Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która korzysta z Usług, na zasadach określonych Regulaminem i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
    • Kurs – korepetycje przedmiotowe, indywidualne lub grupowe prowadzone przez Korepetytora
    • Konto Klienta – zapis w bazie danych Platformy internetowej, za pomocą którego Zarejestrowany Użytkownik otrzymuje możliwość dostępu do określonych Usług po podaniu loginu i hasła
    • Korepetytor – osoba prowadząca zajęcia indywidualne lub grupowe, posiadająca odpowiednie kwalifikacje stosowne do prowadzonych Zajęć 
    • Newsletter – Usługa elektroniczna polegająca na przesyłaniu pocztą elektroniczną wiadomości (w formacie html) zawierających m.in. informacje handlowe jak również inne informacje związane z działalnością Usługodawcy 
    • Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
    • Lokal – miejsce świadczenia usług stacjonarnych, placówka Firmy lub osób trzecich, w której odbywają się Kursy
    • Opinie – opinie i komentarze Klientów, którzy faktycznie skorzystali z Usług lub z towarów dostępnych w Sklepie
    • Płatność – opłata za uczestnictwo w zajęciach zgodna z cennikiem poszczególnych usług
    • Regulamin – niniejszy Regulamin
    • Rezerwacja - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rezerwacji określające istotne warunki Usługi i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie Usługi z Firmą
    • Rodzic - rodzic lub prawny opiekun zawierający w imieniu małoletniego Ucznia Umowę
    • Strona internetowa, Platforma, Serwis - strona internetowa, (platforma internetowa, serwis internetowy) Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym https://matmaniegryzie.pl lub http://eduexpert.consulting umożliwiająca użytkownikom korzystanie z Usług świadczonych przez Usługodawcę
    • Umowa - umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony internetowej
    • Uczeń  - uczestnik Zajęć, osoba korzystająca z usług edukacyjnych
    • Usługa - Usługa świadczona przez Firmę lub podmioty trzecie na rzecz Klienta
    • Usługa elektroniczna - Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony Internetowej zgodnie z Regulaminem
    • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
    • Użytkownik – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, odwiedzająca Platformę i przeglądająca jej zasoby bez dokonania wcześniejszej Rejestracji
    • Zajęcia – podstawowa jednostka Kursów, trwająca 60 minut, chyba że opis danej usługi stanowi inaczej
    • Zarejestrowany użytkownik – Użytkownik, który dokonał Rejestracji i posiada Konto na Platformie internetowej

Uczestnictwo w Zajęciach

  1. W Zajęciach może uczestniczyć Uczeń, który posiada aktualną Umowę, nie ma zaległości w Płatnościach wynikających z Umowy i stosuje się do Regulaminu
  2. Kwestie sporne dotyczące uczestnictwa Ucznia na Zajęciach rozstrzyga Firma
  3. W Zajęciach nie mogą uczestniczyć inne osoby poza Uczniami i przedstawicielem Firmy
  4. Zajęcia stacjonarne odbywają się w Lokalu (w zarezerwowanym i opłaconym wcześniej terminie)
  5. Zajęcia online odbywają się zgodnie z opisem danej usługi

Płatności

  1. Możliwe sposoby płatności:
    1. Przelew tradycyjny bezpośrednio na konto Firmy (kwotę należną proszę powiększyć o dodatkowy koszt administracyjny 15zł) – z uwagi na konieczność poniesienia dodatkowych kosztów administracyjnych związanych z analizą takich przelewów poza Serwisem
    2. Przelew online
    3. Blik
    4. Karty płatnicze:   
      1. Reguły i polityka Visa
        1. Visa
        2. Visa Electron
      2. MasterCard Regulamin
        1. MasterCard 
        2. MasterCard Electronic
        3. Maestro
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest:
    1. Autopay S.A.
    2. Przelewy24
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy/Klienta zawierającego umowę jest Usługodawca/Firma.
  2. Dane osobowe Usługobiorcy/Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.).
  3. Usługodawca/Firma zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.
  4. Dane osobowe Usługobiorcy/Klienta przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z realizacją Usług dla Klienta
  5. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę/Klienta jest dobrowolne. Jednak niepodanie wskazanych w Formularzach Rezerwacji i Zamówienia danych osobowych niezbędnych do prawidłowej realizacji Usługi skutkuje brakiem możliwości świadczenia tej Usługi przez Firmę.
  6. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Usługodawcy/Firmy. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email Usługodawcy/Firmy wskazany w definicjach.
  7. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  8. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Odstąpienie od umowy 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
  2. Zgodnie z art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  3. (wyjątek 13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1; 
  4. Może to być na przykład pobranie ebooka, zalogowanie się panelu kursowego itp. Czyli Klient ma prawo zwrócić produkt cyfrowy tak długo, dopóki nie zacznie z niego korzystać. Jeśli zacznie – świadczenie zostanie spełnione i traci on prawo odstąpienia od umowy. 

Tryb postępowania reklamacyjnego

  1. Wszelkie uwagi i reklamacje należy kierować na adres mailowy eduexpert.consulting@gmail.pl
  2. Reklamacje będą rozpatrzone przez Firmę w ciągu 14dni od daty ich otrzymania
  3. Aby ułatwić i przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji zaleca się podanie:
    1. w temacie maila: [reklamacja]….
    2. w opisie reklamacji:
      1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości
      2. żądania
      3. danych kontaktowych składającego reklamację

Postanowienia końcowe

  1. Serwis i wszelkie Umowy są w języku polskim.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, czy dodaniu nowych Usług, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    1. Kodeksu cywilnego
    2. Ustawy o świadczeniu Usług drogą elektroniczną
    3. Ustawy o prawach konsumenta
    4. oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.